سامانه هوشمند مشاوره تلفني آرموو

۳۱ بازديد

سامانه هوشمند مشاوره تلفني آرموو

آرموو، سامانه هوشمند مشاوره تلفني در تمامي زمينه هاست، كه امكان مشاوره امن و مقرون به صرفه را به صورت تلفني (021-45298) فراهم آورده است، مي توانيد تنها با چند كليك و يا از طريق اپليكيشن در زمان دلخواه مشاوران مورد نظر خود را در آرموو بيابيد.

 

مشاوره روانشناسي

تمامي بيماري‌هاي جسمي ما روان تني است، امراض صعب العلاجي همچون سرطان هم به سبب نفرت و خشمي است كه فرد طي ساليان متمادي زندگي خود اندوخته است، بيماري آرتروز در اثر انتقاد و خودسرزنش‌گري پديد مي آيد و بسياري امراض ديگر، اين موضوع كه از طريق علمي هم به اثبات رسيده، ضرورت اهميت دادن به روان را برايمان به خوبي تشريح مي‌كند، ما با بيماري‌ها، اختلالات روزمره تنها روانمان را آزار نمي‌دهيم، بلكه جنبه‌هاي وسيعي از سلامت و زندگيمان را در مخاطره قرار مي‌دهيم. در مشاوره‌هاي روانشناسي ذهن شما از تمامي چراها آزاد شده و به چگونه ها آشنا مي شود.

 

معرفي گروه مشاوره روانشناسي

اگر چه اغراق به نظر مي رسد ولي بايد گفت تمام جنبه هاي زندگي ما نياز به مشاوره تلفني روانشناسي دارد، زيرا همواره در پي هر مشكلي هيجانات منفي راه تصميم گيري منطقي را بر ما سد ميكند، به همين سبب هم گروه مشاوره روانشناسي آرموو در مقايسه با ساير گروه ها از حيث زير گروه پر بارتر بوده تا پاسخگوي نياز مشاوره گيرندگان در تمامي سطوح و با هر چالشي باشد، البته موفقيت مشاوران ما نياز به تلاش صادقانه و پيگيرانه شما هم دارد، روند مواجهه افراد با چالش هاي زندگي شخصي بوده و هر فردي بسته به تلاش خود در اين راه سريعتر رشد مي نمايد:

 

زير گروه هاي گروه مشاوره روانشناسي از قرار زير هستند:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره كودك و نوجوان
  • مشاوره روابط زناشوئي
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره تربيتي
  • مشاوره افسردگي
  • مشاوره فردي
  • مشاوره روانشناسي تحصيلي
  • مشاوره اعتياد
  • مشاوره وسواس

 

 

مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري وسيله اي براي رشد پول شما است تا با صرف كمترين انرژي و كوتاه ترين زمان به سودهي برسيد. هدف اصلي سرمايه گذاري در اين است كه افراد پس انداز خود را وارد بازار كنند تا پولشان چند برابر شود و به چرخه بازار نيز كمك كنند. برخي از سرمايه گذاران مي خواهند در مدريت رشد پول خود نقش فعالي داشته باشند اما برخي ديگر ترجيح مي دهند تمام امور را به مشاور بسپارند، كه بايد گفت افرادي كه مي خواهند خودشان مسئول تمام امور باشند معمولا دچار ضرر و زيان شده و سرمايه گذاري شان با شكست روبه رو مي شود.

 

معرفي گروه مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري عبارت است از تخصيص وجوه دارايي يا سرمايه در بورس، تجارت، كالا، املاك، ارز ديجيتال و مستغلات با هدف ايجاد درآمد. در امور مالي، سرمايه گذاري يك دارايي پولي است كه در آينده درآمد ايجاد مي كند يا بعداً با قيمت بالاتر فروخته مي شود. سرمايه گذاري به معناي اقدام به ارتكاب اختصاص دارايي در بازار، با انتظار به دست آوردن درآمد يا سود اضافي تعريف مي شود. سرمايه گذاري معمولا با اين اميد به چرخه در مي آيد تا با گذشت زمان رشد كند و به سود برسد. آرموو با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي مشاوره سرمايه گذاري به صورت تلفني، تيمي را تشكيل داده است، كه كار مشاوره را با بهترين كيفيت اجرا كند و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه در اين مسير همراه خوبي براي تان باشد و مشكلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسي و براي رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

 

زير گروه هاي، گروه مشاوره سرمايه گذاري

  • مشاوره بورس
  • مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال
  • مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال
  • امور بانكي و تسهيلاتي
  • مشاوره مالي

 

مشاوره مالي

به اين سوال كه مشاوره مالي چيست؟ مي توان اينگونه پاسخ داد، به عنوان يك مدير تنها زماني كه اطلاعات مالي صحيح و تحليل درست داشته باشيد، مي‌توانيد بهترين تصميمات را اتخاذ كنيد، مشاوره مالي شما را در سه عملكرد اصلي مديريتي شامل برنامه‌ريزي، اجرا و كنترل همراهي مي‌كند تا بدانيد براساس بودجه تان، بهترين گزينه‌هاي هزينه‌‌اي يا تغيير و تعديل برنامه‌ها و كنترل نظارت بر فرآيندهاي جاري چيست.

 

معرفي گروه مشاوره مالي

درك مفاهيم پيچيده مالي، بهبود مهارت‌هاي سرمايه‌گذاري و يادگيري مديريت پول از جمله دغدغه هاي قشر وسيعي از مردم است، در اين راستا گروه مالي آرموو با رويكرد آموزش مباحث اقتصادي و بازارهاي مالي؛ ارائه استراتژي‌هاي مالي و تجزيه و تحليل مالي از نسبت‌هاي مالي تا ارزش‌گذاري ابزارهاي مالي در زير شاخه هاي زير آماده خدمات رساني به مشتريان خود مي باشد،

 

زير گروه هاي مشاوره مالي:

  • مشاوره حسابداري
  • مشاوره حسابرسي
  • مشاوره ماليات اشخاص و اصناف
  • مشاوره ماليات شركت‌ها
  • مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

 

مشاوره تحصيلي

يك محصل براي دستيابي به موفقيت تحصيلي نيازمند آموزش شيوه هايي صحيح و اصولي مشاوره تحصيلي است، به قولي مي توان گفت در مشاوره تحصيلي دانش آموز از دريچه اصول صحيح برنامه ريزي درسي، راهنمايي هاي لازم براي چگونه پيشبردن مطالب درسي را مي آموزد و با كمك شيوه هاي صحيح مطالعه قادر به پيشگيري و حل مشكلات درحين مطالعه مي گردد و در نهايت هم با هدايت تحصيلي كه دريافت مي نمايد به مهارت و موفقيت تحصيلي نائل مي گردد. آنچه در مشاوره تحصيلي بيشتر صدق مي كند پيشگيري است، يعني خواهان آن هستيم كه قبل از وقوع مشكلات درسي اين مشاوره ها دريافت گردد، اما چناچه با مشكلي هم دست به گريبان باشيد به مدد مشاوره هاي تحصيلي مي توانيد مشكلات درسي خود اعم از نارضايتي از مطالعه مطلوب،  ياگيري دروس و …. را كم يا كاملا از ميان بردارد؛ پس در كسب مشورت از مشاوران تحصيلي دريغ نكنيد، زيرا آنها بارها شيوه هاي گوناگون يادگيري جذاب و ثمر بخش را آزموده اند و همه ما به خوبي مي دانيم كه آزموده را آزمودن خطاست…

 

معرفي گروه مشاوره تحصيلي

يادگيري و آموزش همراه هميشگي ما تا پايان عمر است، ولي نوع آموزش مورد نظر تيم مشاوره تحصيلي آرموو از مدرسه تا دبيرستان و دانشگاه همراه كودكان و نوجوان بوده وعلاوه بر  جنبه هاي غالب درسي، بر آينده آنان هم تاثيرگذار است، از اين رو مشاوران آرموو كوشيده اند تا در هر مقطع و زمينه اي همراه علاقمندان به كسب دانش باشند، گروه مشاوره تحصيلي آرموو به ترتيب زير تشكيل و آماده خدمات رساني به دانش آموزان، والدين و حتي معلمان مي باشد،

 

زير گروه هاي مشاوره تحصيلي:

  • مشاوره عمومي
  • مشاوره نظري (رياضي فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و معارف)
  • مشاوره كنكور (مخصوص تمام پايه ها)
  • مشاوره هنرستان ( فني – حرفه اي و كاردانش )
  • مقررات تحصيلي ( مخصوص دانش آموزان، معلمان و والدين دانش آموزان)
  • هدايت تحصيلي ( مختص دانش آموزان پايه نهم و والدين آنها)

 

مشاوره حقوقي

مسائل حقوقي از هر قسم مملو از اصطلاحات و پيچيدگي‌هاي غير قابل درك برايمان است، اگر با حكمي از طرف مراجع قضايي و حقوقي مواجه شده باشيد، متوجه مي‌شويد كه حتي فهم كلي موضوعات مطرح در اين زمينه برايتان مقدور نيست، در زمان مواجهه با راي‌ دادگاه عموما ما با پازل گنگي مواجه هستيم كه با پيوند قسمت‌هاي قابل فهم اميد درك كل آن را داريم و نظر به حساسيت اين راي‌ها خواهان درك بند بند آن هم هستيم كه با علم خودمان مقدور نيست، از طرفي بايد در مقابل اين اصطلاحات و راي‌ها واكنش و جوابيه‌اي داشته باشيم كه آن هم خان ديگري است.

 

معرفي گروه مشاوره حقوقي

مفاهيم حقوقي از هر قسم پيچيده تر از آن است كه بتوانيم در آن مهارت كسب كنيم، از طرفي گستردگي و شمول آن به قدري است كه گاها حتي نمي توانيم درك نمائيم مشكلمان در كدام يك از اين دسته بندي ها جاي دارد. در اين راستا گروه مشاوره حقوقي آرموو، مشاوران تخصصي خود را در تمام زمينه هاي مورد نياز گرد هم آورده تا موجبات آسودگي خيال مشاوره گيرندگان را از هر لحاظ مهيا ساخته باشد، زير گروه هاي مشاوران حقوقي ما به شرح زير آماده ارائه خدمات مشاوره اي هستند،

 

زير گروه هاي مشاوره حقوقي:

  • مشاوره خانواده ( ازدواج، طلاق، مهريه، نفقه، حضانت، اجرت المثل )
  • مشاوره كيفري ( جرايمي مانند سرقت، كلاهبرداري، قتل، ضرب و جرح، رابطه نامشروع، خيانت در امانت، جعل و جرايم رايانه‌اي )
  • حقوقي ( ارث، وصيت و مالكيت )
  • اداره كار
  • تنظيم دادخواست و لوايح
  • امور ثبت شركت ها
  • ديوان عدالت اداري
  • امور قرارداد هاي داخلي و بين المللي ( عقد بيع، عقد اجاره، قرارداد رهن، عقد وقف و عقد ضمانت )
  • دعاوي امور گمركي ( واردات كالا، صادرات، ترانزيت و عمليات ترخيص كالا و خدمات بازرگاني )

 

آرموو بهت كمك ميكنه تا در هر زمينه اي كه نياز به راهنمايي داري، تنها با يك تماس مشكلت رو حل كني!

 

برگرفته از سايت: https://www.armoo.co/

 

? جزيره درياي كارائيب از هلند مستقل شدند

۱۵ بازديد

? جزيره درياي كارائيب از هلند مستقل شدند


جزاير آنتيل هلند با تبديل شدن جزاير «سنت مارتين» و «كوراسائو» به جمهوري هاي خودمختار يكشنبه رسما از هم فرو پاشيد.

طبق توافقنامه امضا شده، دولت هلند به رغم اين خودمختاري كماكان مسئول دفاع و سياست خارجي اين دو جزيره واقع در درياي كارائيب خواهد بود و پرداخت ?? درصد از بدهي ?/? ميليارد يورويي دو جزيره را متقبل خواهد شد.

به اين ترتيب، دو جزيره «كوراسائو» (??? هزار تن جمعيت) و «سنت مارتين» (?? هزار تن) وضعيتي مشابه با جزيره «آروبا» پيدا مي كنند كه در سال ???? به خودمختاري دست يافته است. سه جزيره ديگر به نام هاي «بونر»، «سابا» و «سنت اوستاش» كه جمعا ?? هزار تن جمعيت دارند، نيز از اين پس جزو مناطق شهري هلند خواهند بود.

سرزمين هلند از كشور هلند و دو مستعمره سابق، همچنين «آروبا» و پنج جزيره ديگر كه جزاير آنتيل خوانده مي شدند، تشكيل شده بود.

تغييرات مزبور در پي رفراندوم هاي متعدد كه طي سال هاي گذشته در اين جزاير برگزار گرديد، پديد آمده است. براساس توافق هاي به عمل آمده، «كوراسائو» و «سنت مارتين» از اين پس نخست وزيرهاي خود، دولت خود و پارلمان خود را خواهند داشت و از پول ملي (فلورين) استفاده خواهند كرد. جزاير آنتيل در قرن هفدهم مستعمره هلند شده بودند.

كوراسائو ، جزيره اي در درياي كارائيب و كشوري در پادشاهي هلند. در حدود 37 مايلي (60 كيلومتري) شمال ساحل ونزوئلا واقع شده است.

اگرچه از نظر فيزيولوژيكي بخشي از فلات قاره آمريكاي جنوبي است ، اما كوراسائو و جزاير همسايه در سواحل شمالي آمريكاي جنوبي معمولاً قوس جنوب غربي آنتيل هاي كوچك را تشكيل مي دهند. پايتخت ويلمستاد است.

كوراسائو توسط مردم آراواك از سرزمين اصلي آمريكاي جنوبي آباد شد. اولين بار در سال 1499 توسط اروپائيان بازديد شد و توسط اسپانيايي ها و بعداً توسط هلندي ها حل و فصل شد ، آنجا كه آن را به عنوان مركز عمده تجارت شركت هلند هند غربي تاسيس كرد.

اسپانيايي ها در سال 1515 كل جمعيت بومي را به عنوان برده به هيسپانيولا تبعيد كردند. كوراسائو خانه قديمي ترين جامعه يهودي ساكن در نيمكره غربي است كه در ابتدا توسط يهوديان سفارديك تشكيل شده بود و در سالهاي 1500 از پرتغال مهاجرت كردند.

اين جزيره يك مزيت ويژه براي هلندي ها فراهم كرد - يكي از بهترين بندرهاي طبيعي در هند غربي. در انتهاي جنوب شرقي جزيره ، يك كانال ، خليج سينت آنا ، از ميان صخره ها به يك خليج بزرگ ، عميق و عملاً محصور شده به نام Schottegat ، محل شهر پايتخت ، ويلمستاد مي رود.

در ابتدا نياز به نمك براي حفظ شاه ماهي هلندي ها را به كارائيب سوق داد. در دوره 1660 تا 1700 ، شركت هند غربي هلند رونق گرفت. تجارت برده رونق گرفت و بندر كوراسائو به همه كشورها براي دريافت مواد غذايي دريافتي و دفع محصولات از مزارع آمريكاي جنوبي باز شد.

اين جزيره مورد حملات مكرر افراد خصوصي رقيب قرار گرفت و در طول جنگهاي بين انگليسي و هلندي متحمل رنج شد. از سال 1816 به طور مداوم در دستان هلند باقي مانده است.

منبع : kafsabbashi

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد. 

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند. 

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

هديه تولد مردانه چه هديه بگيريم؟

۳۷ بازديد

هديه تولد مردانه چه هديه اي بگيريم؟

 خريد هديه تولد براي آقايان يكي از بزرگترين دغدغه ها و سوالاتي است كه ذهن همه ما را درگير مي كند. وقتي به سالروز تولد عزيزي كه آقا هم هست نزديك مي شويم سوالات زيادي در ذهن ما ايجاد ميشه كه چه بخريم؟ و چه چيزي از همه مناسب تر است؟ آنچه كه در اين ميان كار را سخت تر و انتخاب هديه را پيچيده تر مي كند اين است كه چه هديه اي بخريم كه خيلي معمولي و پيش پا افتاده نباشد و در عين حال جذاب بوده و حسابي طرف مقابلمان را سورپرايز كند. وقتي سخن از خريد هديه تولد براي خانم ها در ميان باشد آنچنان كار سختي نيست زيرا تقريبا همه خانم ها با خريد طلا و جواهرات شاد مي شوند، اما آقايان چطور؟ آيا خريد طلا همانقدر كه براي خانم ها جذاب است براي آقايان نيز دلپذير و جذاب استفروشگاه اينترنتي گل بازار متخصص در ارسال هديه به ايران و سراسر جهان، زيباترين، جذاب ترين و متفاوت ترين هدايا را براي شما گردآوري نموده تا شما ديگر دغدغه خريد هديه تولد مردانه را نداشته باشيد. با ما در اين دست نوشته همراه باشيد تا شما را ياري كنيم تا زيباترين هديه تولد براي آقايان را خريداري كرده و آنها را در روز تولد، روز ولنتاين، سالگرد ازدواج، ماهگرد دوستي و روز پدر سورپرايز كنيد.

 

r4d8_m3.jpg
 

براي اينكه كادوي جذاب و خوبي هديه دهيم بايد تمام دقت و تلاش خود را بكنيم تا آن هديه خاص به نظر بيايد. گاهي خريد گل هم مي تواند بسيار مورد توجه قرار بگيرد البته به شرط آن كه چيدمان و گل آرايي آن خاص و متفاوت باشدفروشگاه اينترنتي گل بازار با به كار گرفتن معروف ترين ديزاينرها و مجرب ترين تيم حرفه اي گل آرايي كه همگي دوره هاي مخصوصي در كشورهاي اروپايي گذرانده اند، خاص ترين جعبه گل ها و باكس گل ها را طراحي كرده تا شما با خريد جعبه گل و يا خريد باكس گل، هديه اي شايسته براي عزيزانتان تهيه كنيد.


براي اينكه يك هديه معمولي جذاب به نظر بيايد ديزاين و بسته بندي آن نيز بسيار مهم است. مثلا اگر شما مي خواهيد عطر و يا ادكلن هديه دهيد به جاي اينكه آن را معمولي كادو بسته بندي كنيد، بهتر است آن را در ميان گل هاي زيباي رز يا ساير انواع گل ها قرار دهيد. با اين كار شما دريايي از زيبايي و عطر و بو را تقديم عزيزتان مي كنيد. نگران نباشيد، تهيه اين هديه با وجود فروشگاه اينترنتي گل بازار اصلا كار سختي نيست. ما در موبوكادو براي شما عرضه كنندگان زيباترين باكس هاي گل را در كنار هم تهيه ديده ايم كه شما ميتوانيد طلا، ادكلن، عطر، قاب موبايل، گوشي موبايل، دستبند و گردنبند را از ما خريداري كرده و در وسط اين باكس در حالي كه توسط گل هاي زيبايي احاطه شده، تقديم عزيزانتان نماييدخريد طلاي سفارشي نيز از گل بازار امكان پذير است. براي هر چه جذابتر كردن هديه خود مي توانيد اسم فرد موردنظرتان را روي دستبند چرم و يا انگشتر و يا گردنبند، توسط طراحان مخصوص طلا كه در گل بازار مشغول به كار هستند، طراحي كرده ودر باكس مخصوص گل ها قرار داده و تقديم عزيزتان كنيدخريد هديه تولد براي آقايان جذابتر و خاص تر از اين ديگر نميشود...... چرا با فروشگاه اينترنتي گل بازار خاص تر از اين هم مي شودخريد شعر اختصاصي براي عزيز دلتان. اين بدين معني است كه شاعر فرهيخته گل بازار فقط و فقط براي عزيز شما و به صورت تخصصي غزل مي سرايد. كافي است نام، ماه تولد و اينكه دوست داريد شعرتان عاشقانه، عارفانه و يا مضموني براي تشكر و قدرداني داشته باشد را به ما بگوييد و يك غزل زيبا و مختص مخاطب خاصتان را به او تقديم كنيد. اين غزل مطمئن باشيد كه بهترين كادو و خاص ترين هديه براي اوست.


 

پس از خريد هديه براي تولد آقايان از فروشگاه اينترنتي گل بازار شما هم مي توانيد هديه زيبا و ارزشمند خود را توسط سفيران شركت به منزل و يا محل كار و يا رستوران و تالار مورد نظرتان بفرستيد و هم مي توانيد به آدرس خودتان فرستاده تا خودتان با دستان خودتان به او هديه دهيد. هم چنين مي توانيد باكس مخصوص هديه و گل را سفارش دهيد و در قسمت وسط باكس كه هديه قرار مي گيرد هديه خودتان را قرار دهيد و به او تقديم كنيد. مي بينيد براي رفاه، شادي و خوشحالي شما و عزيزانتان تمام جوانب كار را سنجيده ايم. با گل بازار ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج ديگر كار سختي نيست. آنچه كه گل بازار را در ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج از ساير رقبا متمايز مي كند امكان ارسال هديه به سراسر ايران و يا سراسر دنياستخريد طلاي سفارشي هم حتي قابل ارسال به همه جاي اروپا، آمريكا، كانادا، استراليا و آسياست. ما هداياي اصل و باكيفيت را در بسته بندي هاي شكيل و زيبايي كه بزرگترين ديزاينرهاي ايراني آنرا طراحي نموده اند، براي شما ارسال مي كند خريد و ارسال كادو براي مرد با وجود فروشگاه هاي اينترنتي ديگر كار سختي نيستخريد هديه تولد براي آقايان و يا خريد هديه براي آقايان در مراسم مختلف مانند روز ولنتاين، روز پدر و سالگرد ازدواج ديگر سخت و وقت گير نيست. گل بازار نفيس ترين كيف پول هاي چرم اصل، نفيس ترين كلندر ها، اصل ترين و مرغوب ترين عطر ها و ادكلن ها و ساير هدايا را براي شما و در يك جا گردآوري كرده تا با قرار دادن در كنار زيباترين جعبه گل ها و باكس گل ها، بهترين هديه براي كساني كه دوستشان داريد، باشدفروشگاه اينترنتي گل بازار با ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج، زيباترين و خاص ترين هديه براي آقايان را تقديم عزيزان شما مي كند و آنها را در بهترين روز زندگيشان به زيباترين شكل ممكن سورپرايز مي كند.

 

 

بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور

۴۳ بازديد

بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع كنكور تجربي ، از مهمترين نكات براي موفقيت در كنكور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره كرد. منابعي كه شما بتوانيد با آنها به موفقيتي كه در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشكلاتي كه دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند مي‌توان به اطلاعات كم آنها در مورد منابع مناسب كنكور اشاره كرد. دانش‌آموزان بايد بدانند كه براي رسيدن به اهداف خود در كنكور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين كنكور و براي اين عرصه رقابتي آماده كند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد كرد كه هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و كامل يكجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع كنكور را براي كنكور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي كنيم.

همان گونه كه يك جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت كند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده كند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يك دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه كنكور براي اينكه بتوانيم در كنكور خود موفق باشيم. بايد همانگونه كه از يك موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي كنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين كنكور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده كنيم.

بهترين منابع كنكور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه كه مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان كنكوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين كه دانش آموز بتواند در كنكور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به كمك منابع بسيار مناسب و خوب و جامع كامل كند.

منابع كنكور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در كنكور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان كنكور بايد بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود كه مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي كرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در كنكور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پكيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پكيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پكيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت كم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز كمك كرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع كنكور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم كنكور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شك مي‌تواند مشكل ساز ترين درس كنكور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يك آسانسور تشبيه كرد. اين درس نيز ?? درصد در كنكور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت كه ضريب اين درس دو است و ضريب كمتري دارد. سوالات درس عربي در كنكور به اين صورت دسته بندي مي شود كه ? عدد ترجمه 4 عدد درك مطلب ، 5 تست تشكيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده كرد و دانش‌آموزان با استفاده از پكيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • عربي جامع كنكور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يكي ديگر از دروس كنكور درس دين و زندگي است كه داراي ضريب ? در كنكور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري ?? است كه اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي كسب كنند. به طور معمول تست هاي كنكور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذكر است در كنكور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شك بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پكيج دين و زندگي موسسه كنكوري حرف آخر است كه با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي كل دين و زندگي شما را جمع كرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب كنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درك مطلب و واژگان و كلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند كه دركه مطلب معمولاً  ?الي ?? است كه شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات كه شامل ?الي? است. بخش بعدي كلوز تست است كه شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را كامل كند كه اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پكيج پيشنهادي ما به شما پكيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تكنيك هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در كمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درك مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • كتاب بانك سوالات زبان جامع كنكور

 

بهترين منابع كنكور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت كنكور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا كند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحكممي كند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب كند. حال ما بهترين منابع كنكور را به شما معرفي مي كنيم.

1 -  رياضيات

يكي از مهم ترين دروس در كنكور رياضيات است. دانش آموزان كه به دنبال يك آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و كاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره كرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در كنكور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پكيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند كه مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پكيج است و به شما كمك مي كند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش كرده و فقط به درصد 100 در اين درس فكر كنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي كولاكي عجيب به پا كرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و تركيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يكي از مهم ترين دروس براي كنكور تجربي زيست شناسي است كه ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه كنكور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي كمك به دانش آموزان در اين درس دو پكيج فوق العاده معرفي مي كند اول اين پكيج براي داوطلبان نيز كه تا كنكور فرصت كمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندك خود را براي كنكور آماده كند پكيج ???? زيست حرف آخر بهترين پكيج در اين زمينه است. دومين پكيج در اين درس و جامع زيست است كه شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي كتاب الگو تا رتبه كه نكات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيك
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيك

درس فيزيك نيز از سخت ترين دروس كنكور سراسري است كه داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينكه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده كرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پكيج با سوالات كنكور و همين طور جايگزيني الگو هاي كم به جاي نكته هاي تست زني زياد باعث شده اين پكيج به محبوب ترين پكيج فيزيك كشور تبديل شود.

منابع فيزيك حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • فيزيك سال دهم
  • فيزيك سال يازدهم
  • فيزيك سينماتيك
  • فيزيك ديناميك
  • فيزيك نوسان و موج
  • فيزيك موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترك كنكور سراسري رياضي و تجربي است. غلامحسين شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي كه ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس كنكور سراسري تبديل كرده است. فرض كنيد 50 درصد سوالات كنكور را فقط با 3 الگو حل كنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع كنكور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شكل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : سايت مركزي حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور